צרו איתנו קשר בווצאפ צרו איתנו קשר בווצאפ
משלוח חינם ברכישה מעל 350 ש"ח

מחליק שיער

סנן לפי:
טווח מחיר
סדר לפי מחיר

מחליק שיער מומלץ לשיערך

 

מחליק שיער מומלץ הוא מחליק שיער איכותי ומקצועי המותאם באופן מושלם לצרכייך ולרצונך. אז בין אם את בבית, בנסיעה, לפני אירוע של פעם בחיים או בשגרת הטיפול היומיומית שלך, אנו מזמינים אותך למצוא בין המחליקים האיכותיים ביותר שבחרנו למקם באתרנו את מחליק השיער המושלם עבורך.

איתך בכל מקום

נשים רבות האוהבות להחליק את שיערן מכירות את המצב המביך המלווה בשאלה, מה עושים כשנוסעים. עבור אישה המעדיפה את שיערה חלק, הופכת הנסיעה הרחק מהבית לבלתי נעימה אם פירושה יציאה משגרת הטיפוח אל מראה שיער אחר, או לחילופין היסחבות עם מכשירים יקרים ומאסיביים שהופכים את הנסיעה לבלתי נוחה ומכבידה.

אז אם את אוהבת להחליק את שיערך ויחד עמו לנסוע, לטייל ולבלות, מחליק השיער הקומפקטי מיועד בדיוק בשבילך. מחליק השיער Magic Touch הוא מכשיר מיני, המיועד לנסיעות, מחליק בקלות אל תיקך ומחליק בקלות את שיערך, הופך כל נסיעה לחוויה מושלמת ומטופחת כאחד.

מחליק שיער מומלץ  C1

מחליק סופר מקצועי זה מיועד לאנשי מקצוע בעלי מספרות או לנשים המבקשות להשקיע בשיערן ולהחליקו בבית ברמה הגבוהה ביותרמבית  Corioliss. משיכה אחת יכולה להביא את מחליק C1 עד לטמפרטורה גבוהה מאוד של 235 מעלות צלזיוס. ניתן לשלוט בין הטמפרטורות 120 עד 135 מעלות. המכשיר מצויד גם בכבל מסתובב ומאפשר גם סלסול שיער במראה בקבוקים וגם החלקה מכל הסוגים.

 מחליק שיער  C3 

מחליק מקצועי ביותר העשוי מלוחות טיטאניום המחליקים על השיער בקלות וללא כל מאמץ. המכשיר מאפשר שלטה דיגיטלית בין הטמפרטורות 60 עד 235 מעלות צלזיוס ומבוסס על שילוב של שני גופי חימום. הכבל הארוך המגיע לשלושה מטרים מאפשר עבודה נוחה ותנועה חופשית בחלל ולצורך בטיחות מצויד המכשיר במצב שינה אוטומטית הנכנס לפעולה לאחר שישים דקות.

מחליק מקצועי פלטות רחבות

מחליק קראמי ברמה מקצועית גבוהה מאוד, בעל כוונון דיגיטאלי וצג LCD  הכולל שלושה צבעים לנוחות תצוגה מירבית. כבל ארוך של שלושה מטרים לנוחות תנועתית ומכשיר עמיד חזק ואיכותי. חברת יופי פלוס המתמחה במוצרי טיפוח שיער מקצועיים שמחה להגיש ללקוחותינו סוגים נבחרים של מחליק שיער מומלץ שישרתו אתכם נאמנה.

מחליק שיער מומלץ C3 | יופי פלוס